Werkwijze curatorium Gereformeerde Gemeenten

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Een vraag voor iemand uit de Gereformeerde Gemeenten over de werkwijze van het curatorium van de Ger. Gem. Ik weet dat er in het verleden al vaker vragen over gesteld zijn, maar vind het toch belangrijk om het nogmaals aan de orde te stellen. Enz...

Antwoord

Wij denken daar toch iets anders over. Al je vragen en opmerkingen zijn namelijk in de diverse antwoorden uitvoerig aan de orde geweest en daarmee vooralsnog afdoende behandeld. Ouderling J. P. van den Brink heeft in zowel een uitgebreid artikel als in andere antwoorden e.e.a. uitgelegd over het hoe, wat en waarom van het curatorium. Uit zowel vragen als uitleg (ook door andere panelleden) blijkt dat er verschillende visies leven binnen de Ger. Gem. op de handelwijze van het curatorium. Als er nieuwe ontwikkelingen zijn zullen we daar ongetwijfeld aandacht aan besteden.