Rugpijn en buikpijn

drs. A. Meijer / Geen reacties

Vraag

Ik heb de laatste tijd veel last van rugpijn en buikpijn en dit gaat gepaard met een kloppend gevoel in m’n buik. Soms heb ik het dagen wel en soms heb ik het een dagje of twee niet meer. Moet ik me hier zorgen om maken?

Antwoord

Geachte vragensteller,

Er zijn voor mij teveel gegevens die ontbreken om hier een goed antwoord op te kunnen geven. Als je er al langere tijd last van hebt zou ik je adviseren om een afspraak bij jouw huisarts te maken.

Vriendelijke groet,
A. Meijer, huisarts