Onbijbelse droom

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Een vriend van me vertelde me het volgende. Hij kreeg in zijn pubertijd een droom, waarbij hij Jezus zag bij de hemelpoort. Mijn vriend vroeg waar de hel was en Jezus opende een deur en liet een lege ruimte zien. Maar deze ruimte is leeg, zei mijn vriend. Jezus antwoorde: denk je dat ik ook maar iemand verloren laat gaan? Mooie droom, maar mijns inziens niet geheel Bijbels. Anderzijds, God is almachtig en beschikt hier wel over. Wat moet ik hier van denken?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Laten we het maar kort houden. Dromen zijn bedrog. De Bijbel vertelt een andere verhaal. Zie verder onderstaande artikelen:

www.refoweb.nl/vragenrubriek/tag/dromen

www.refoweb.nl/vragenrubriek/tag/hel

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl