(Niet) aardig

P.M.G.P. Bos / Geen reacties

Vraag

Waarom kunnen sommige mensen wel aardig zijn en sommige niet?

Antwoord

Dat de ene mens aardiger is dan de ander heeft in elk geval niets met jou te maken. De ene mens kan goed piano spelen en de ander kan goed breien. De ene mens heeft veel verdriet in zijn leven en de ander weinig. Zo is de ene aardig en de ander wat minder. Als je jong bent denk je al heel gauw dat het door jou komt, maar dat is echt niet waar.

P. M. G. P. Bos