Anger problem

Ds. A.T. Vergunst / 4 reacties

Vraag

Dear Pastor Vergunst. Some time ago I came across a recording of you giving an anger management class. In there, you said you would do more classes. Have you done so and are they recorded so I can listen to those as well? Or do you have any other tips? I'm having a really big anger problem at the moment and I really don't know what to do anymore. Would love to listen to someone who actually knows what he is talking about for a change.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Hello dear friend,

I am sorry that I haven't done anymore on that subject in public lectures.  There are plenty books available to begin to face this (habitual) sin in your life. Being unfamiliar with the Dutch books, I recommend one by Wayne Mack, “Anger and Stress management”. An interesting 8 week Bible study on “Uprooting Anger” by Kay Camenish. But a little searching around will no doubt uncover other books in your own country.

You made a good decision to seek help and I hope find the right help.

Warmly,
Pastor A. T. Vergunst

(mirror 1 - mirror 2)

Ds. A.T. Vergunst

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Gereformeerde Gemeenten
  • Woon/standplaats:
    Carterton (Nieuw-Zeeland)
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Bekijk ook:

Tags in dit artikel:

boosheid
4 reacties
hans0166
zet er aub een nederlandse vertaling/versie bij .. vind het nogal raar een engelse vraag op een volledig nederlandse site te zien.
Gouwenaar
@Hans0166
Het antwoord is in eerste plaats bedoeld voor de vraagsteller.
En dan is de Engelse taal geen raar communicatiemiddel.

Mocht je het Engels onvoldoende machtig zijn kun je het zelf ook door Google translate halen.
Geeft over het algemeen best een redelijk begrip van wat er gestaan heeft.
kejak
Hans0166
Ben het met je eens. Dit is niet ok.
mortlach
Mocht refoweb in het vervolg een vertaling naast het origineel willen zetten, dan houd ik me aanbevolen hoor. Voor een bepaalde periode reclamevrij wil ik best wat korte stukjes vertalen.