Snurken

Redactie Refoweb / 4 reacties

Vraag

Help, mijn man snurkt en houdt mij zodoende wakker! Wie heeft tips?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

4 reacties
shaila
Al 16 jaar slaap ik met oordoppen.....omdat mijn man zo snurkt! In het begin is het even wennen!
Mariaa
Zet een knijper op z'n neus.... ;)
Kornelie
Als je man ook af en toe stopt met ademen en/of onvoldoende ademt is er grote kans dat het slaap-apneu is, zie voor uitgebreide en vertrouwde info over apneu, diagnose en behandeling www.apneuvereniging.nl.
Ineke
Herkenbaar!Wat bij ons hielp was een pleister die je bij de DA drogist kunt kopen ,plak hem op je neus en het snurken verminderd tot acceptabele decibels :)