Witte vloed

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Mijn vraag is betreft een lichamelijk probleem waar ik het psychisch ook moeilijk mee heb. Ik heb veel last van witte vloed, al vanaf jongere jaren. Door de jaren heen is dit toegenomen naar mijn idee. Zelfs soms dat ik klonten uit mijn vagina haal (het is niet echt prettig om zo te benoemen). Ik ben toen naar de huisarts gegaan. Dit hebben ze op kweek gezet. Hier is toen niets uit gekomen. De huisarts gaf hierna aan dat de ene vrouw meer last heeft van witte vloed dan de ander. Bij tijden vind ik het naar en geeft het  psychische druk. Misschien is het handig om hierbij te weten dat ik niet getrouwd of seksueel actief ben.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl