Man vroeger bij hoer geweest

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Voordat ik mijn huidige man leerde kennen is hij bij een hoer geweest. Hij heeft dit eerlijk opgebiecht en ik dacht dat ik het hem had vergeven, maar ik denk er steeds nog aan en vind het zo vies. Ook heb ik er nog zo veel vragen over... Vraag: Voordat ik mijn huidige man leerde kennen is hij bij een hoer geweest. Hij heeft dit eerlijk opgebiecht en ik dacht dat ik het hem had vergeven, maar ik denk er steeds nog aan en vind het zo vies. Ook heb ik er nog zo veel vragen over...

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste mevrouw,

Geen vraag lees ik, maar de opmerking dat u vragen hééft. Dat kan. Zeker. Stel ze aan uw echtgenoot. Met hém moet u praten!

Ik wens u sterkte,
Marijke Rots

C. M. Chr. Rots - de Weger

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Aalten
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Marijke leverde op 25-05-2017 haar 1000ste antwoord in de vragenrubriek af. Lees hier het jubileuminterview.

    Bekijk ook:

Tags in dit artikel:

prostitutie