Medicatie innemen

P.M.G.P. Bos / Geen reacties

Vraag

Iedereen denkt dat ik psychisch ziek ben geweest, maar ik ben stuk gemaakt door jaloezie van mensen die zich christen noemen en door de medemens, die bezeten is door duivel. Wat mag ik nu voor medicatie innemen om dit leven nog verder te kunnen doorwandelen?

Antwoord

Ik raad u ernstig af om zelf met medicatie te experimenteren. Ga naar uw huisarts en leg hem uw probleem voor.

P. M. G. P. Bos