E-boeken over Israël en de wederkomst

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Wat zijn recente e-boeken over de staat Israël en de wederkomst?

Antwoord

Deze vraag kun je beter stellen op de plek waar ze vervaardigd worden, bij de uitgevers. Wij hebben helaas geen contact met hen.
Misschien kunnen onze bezoekers je ook nog verder helpen in de reacties hieronder.

1 reactie
Jesaja40
Zeer aanbevelenswaardig: is het boek wake-up ISBN 9789064511851.

Pittig studieboek uitgegeven door Het Zoeklicht.