Niet aangetrokken tot mannen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben een meisje van 19 jaar en behoor tot de Hersteld Hervormde Kerk. Nu loop ik al zo’n twee jaar rond met een groot vraagteken aangaande mijn seksuele geaardheid. Ik heb namelijk ondervonden dat ik me meer aangetrokken voel tot vrouwen dan tot mannen. Ik kan beter zeggen: ik voel me niet aangetrokken tot mannen. Maar eerlijk gezegd weet ik nu echt niet wat ik hiermee moet doen. Ik ben tenslotte wel (belijdend) lid van de Hersteld Hervormde Kerk! Hoe spreekt de Bijbel hierover? Wat moet ik doen? Een goede psychiater zoeken of met mijn ouders praten?

Antwoord

We zouden je voor antwoorden op deze vragen en verdere hulp graag willen doorverwijzen naar de stichting Hart van Homo’s. Zij dragen ons inziens een zeer Bijbels standpunt uit m.b.t. homoseksualiteit en hebben ook de deskundigheid in huis om je te adviseren.

Lees meer artikelen over:

geaardheidlesbisch