Omgaan met single-zijn

Redactie Refoweb | Geen reacties | 26-02-2018| 13:15

Vraag

Ik ben een jonge single vrouw van 32 jaar. Ik ben gelukkig, maar toch mis ik iets. Als ik naar mijn broers en zussen kijk... iedereen is getrouwd en heeft kinderen. En telkens de vraag krijgen: jij nog single? Zeker te kieskeurig? Of wat je niet hebt mis je niet (relatie), terwijl ik wel duidelijk in mijn binnenste naar een relatie verlang. Ik merk dat ik een hekel krijg om bij officiële gelegenheden te zijn. Hoe kan ik het beste hier mee omgaan?


Antwoord

Hierin sta je zeker niet alleen. Lees de artikelen maar eens onder de tag 'Single'. Hopelijk kun je daar meer mee.

 

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2822 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Verschillen verkiezingsprogramma CU en SGP

Wat zijn de grootste verschillen tussen het verkiezingsprogramma van de CU en het verkiezingsprogramma van de SGP?
42 reacties
23-02-2017

Maya-kalender

Ik las onlangs dit artikel over het aflopen van de Maya-kalender. Ik heb het stellige idee dat dit artikel niet uit reformatorische hoek komt. Hoe dien je hier als reformatorische christenen mee om te...
1 reactie
23-02-2010

Menstruatieklachten

Ik ben een meid van 18 jaar. Op mijn 12e ben ik voor het eerst ongesteld geworden. Tot mijn 15e heb ik nergens last van gehad, maar daarna begonnen de maandelijkse ongemakken. Eén of twee dagen voor m...
Geen reacties
23-02-2009
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag