Omgaan met single-zijn

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben een jonge single vrouw van 32 jaar. Ik ben gelukkig, maar toch mis ik iets. Als ik naar mijn broers en zussen kijk... iedereen is getrouwd en heeft kinderen. En telkens de vraag krijgen: jij nog single? Zeker te kieskeurig? Of wat je niet hebt mis je niet (relatie), terwijl ik wel duidelijk in mijn binnenste naar een relatie verlang. Ik merk dat ik een hekel krijg om bij officiële gelegenheden te zijn. Hoe kan ik het beste hier mee omgaan?

Antwoord

Hierin sta je zeker niet alleen. Lees de artikelen maar eens onder de tag 'Single'. Hopelijk kun je daar meer mee.