Aanmelden bij Eleos

Eleos / 1 reactie

Vraag

Aan Eleos. Ik loop rond met een depressie en hoogstwaarschijnlijk een psychotrauma/ptss. Nu heb ik mij bij een seculiere ggz aangemeld, waar ik met basis-ggz bijna direct terecht kon, maar ze bieden er ook mindfulness aan en daar heb ik zelf een beetje moeite mee...

Graag wil ik geholpen worden door Eleos, maar kan niet nog 30 weken wachten tot ik geholpen word, omdat ik al sinds december wacht op effectieve behandeling. Kan ik dan beter doorgaan bij een seculiere praktijk of me aanmelden bij Eleos? Mijn geloof zit overal doorheen verweven.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Het is mij niet geheel duidelijk hoe het idee ontstaan is dat u 30 weken zou moeten wachten op behandeling. Mijn advies is: meld u aan voor een intake-gesprek waarin bekeken wordt of u in aanmerking komt voor een behandeltraject. Mocht bij nader inzien de wachtlijst u te lang duren, dan kunt u in onderlinge afstemming alsnog besluiten elders een traject op te starten.

Ik hoop u hiermee een stukje op weg te hebben geholpen naar herstel.

Met vriendelijke groet,
Vivia Verloop

Eleos

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Nieuwegein
  • Status:
    Actief

Tags in dit artikel:

hulpverlening
1 reactie
pannenkoek
Jammer is dat als je hulp nodig hebt op dát moment het idd nog lang duurt..... Met onze zoon zaten we op 13 okt bij de huisarts. 2 wk later bij Eleos. (27 okt) Toen wij in juli van vakantie terug kwamen lag er een brief 'hij kon komen, en was nu plaats.....' zot!! Dat zoiets 9 maanden moest duren.
Wens je sterkte en wijsheid bij je keuze.