Vriendschapsring

C. M. Chr. Rots - de Weger / 1 reactie

Vraag

Is het  bijbels als je op een gegeven ogenblik een vriendschapsring gaat dragen? En na hoeveel maanden/jaren ga je dat dragen?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Twee vragen stel je. Algemene vragen. Waar waarschijnlijk een heel persoonlijk verhaal achter zit. Dát wil ik horen voordat ik me ook maar durf te wagen aan iets van een antwoord!

Marijke Rots

1 reactie
hans0166
ringen zijn helemaal niet bijbels.. dat het een mooie gewoonte is, staat daar los van.
Het waarom is een stuk belangrijker.