Verdiepingscursussen van de Bijbel

drs. I. A. Kole / 2 reacties

Vraag

Ik ben op zoek naar verdiepingscursussen van de Bijbel met een Ger. Gem./HHK-achtergrond. Met de CGO ben ik bekend, maar is er ook nog meer? Kan niet heel veel vinden namelijk!

Antwoord

CGO is een goede cursus, daarnaast CHE Theologie – Ede. Daar verwijzen ze zeker verder, ook in relatie tot universiteit.

Zegen en sterkte,
Drs. I. A. Kole

2 reacties
Jess
http://www.cursustvg.nl/

cursus bijbelse toerusting van de HHK, meer info op de website van de HHK
Sammie2016
Het is essentieel nauwkeurige kennis van Gods Woord te hebben om de wil van onze hemelse vader te kunnen doen.
In 1Tim.2:3-4 staat dat god blij is als iemand nauwkeurige kennis van hem en zijn wil heeft, want dat kan tot redding leiden. Want hij is onze redder dmv Christus Jezus.