Andere gedachten over gezinsvorming en anticonceptie

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Na zovele artikelen over gezinsvorming en anticonceptie begint er een andere gedachten bij mij te kriebelen. Eentje die ik zeer lastig en misschien wel misleidend vindt. Mag ik hem ook eens hier neerleggen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ja, maar dan graag op het discussieforum. De probleemstelling die je mailde, is meer geschikt voor een discussie op ons forum. Bovendien zijn de onderwerpen gezinsvorming en anticonceptie al meerdere malen in de vragenrubriek aan de orde geweest.

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

1 reactie
Justin
Best heel jammer Refoweb! Ik zag er wel naar uit dat een deskundig zou reageren op deze vragen. Vriendelijke groet!