Voorkeur voor donkere vrouwen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben een man van 28 jaar en single. Inmiddels ben ik er achter gekomen dat ik op donkere (lees: zwarte) vrouwen val. Natuurlijk sluit ik een blanke vrouw niet uit, maar ik heb toch sterk voorkeur naar een donkere vrouw. Nu is het belangrijkst dat ze een ware christin is. Waar zou ik in aanraking kunnen komen met christelijke donkere ‘Nederlandse’ vrouwen?

Antwoord

Dat is vrij eenvoudig. Er zijn tal van christelijk datingsites waar je je kunt aanmelden en een profiel kunt aanmaken. Daar kun je je voorkeuren aangeven.

Lees meer artikelen over:

dating