Maat van zonde is vol

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Waar in de bijbel, (over het lasteren van de Heilige Geest?) Ik zoek naar het gedeelte, waarin staat: "Indien iemand zondige, dat hij nog meer zondige". Dus dat de maat van zonde voor God vol is.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Waarschijnlijk doel je op vers 11 e.v. van Openbaring 22?

"Wie onrecht doet, laat hij nog meer onrecht doen. En wie vuil is, laat hij nog vuiler worden. En wie rechtvaardig is, laat hij nog meer gerechtvaardigd worden. En wie heilig is, laat hij nog meer geheiligd worden.  En zie, Ik kom spoedig en Mijn loon is bij Mij  om aan ieder te vergelden zoals zijn werk zal zijn."

Dat heeft niet zo zeer te maken met de zonde tegen de Heilige Geest maar met het oordeel en de wederkomst.

Zie deze tag voor alle artikelen over de onvergeeflijke zonde.

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl