Misbruikt door mijn zus

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Ik ben misbruikt door mijn zus van mijn 13e tot 17e jaar. Hoe kan ik dat verwerken?

Antwoord

Er staan veel artikelen in het archief over seksueel misbruik. Kun je daar wat mee?

Je kunt ook contact opnemen met medewerkers van het Reformatorisch Meldpunt voor slachtoffers van seksueel misbruik.

2 reacties
VrouwkeZondernaam
Heel veel Sterkte en zoek a.u.b. hulp!!!
Vrouw123
Een hele goede eerste stap kan inderdaad zijn om contact op te nemen met de chat van ikmeldhet.nl Je kunt dan ervaren hoe het is om er anoniem over te praten, hoe het voor jou voelt om er woorden aan te geven. Ook kunnen ze praktisch met je meedenken over welke stappen je kunt zetten. Het heeft mij erg geholpen, juist als eerste stap, ook naar openheid richting anderen toen ik het alleen niet meer dragen kon. Sterkte!