Uitgegroeid

drs. N. Wolswinkel / 8 reacties

Vraag

Aan drs. Wolswinkel. Ik ben een man van midden veertig. Mijn lengte is maar 1.76 m. Is er iets aan te doen dat de lengte van mij nog toeneemt? Want ik voel me klein in vergelijking bij de vele mannen van tegenwoordig.

Antwoord

Hier kunnen we kort over zijn: wanneer je bent uitgegroeid is hier niets meer aan te doen.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

lengte
8 reacties
MarijnV
Het is hoe je er zelf mee omgaat. Ik ben midden 20 en maar 1,73. Mijn twee beste vrienden zijn allebei rond de twee meter lang en ook mijn vrouw is langer dan ik. Maar ik vind het helemaal geen punt meer. Ook als je klein bent kun je verschil maken in de wereld toch? :)
Lecram
Antwoord: "Hier kunnen we KORT over zijn"
Sorry, maar hier zag ik de humor van in. Daar moeten we dan ook maar niet te LANG bij stilstaan ;)
AHHK76
Heel vervelend als jij jezelf te klein voelt...
Maar ik hoop dat je het met hulp van God en mensen leert accepteren.
En misschien zelf het het positieve ervan gaat inzien...
Marisa
Eh... sinds wanneer is 1.76 m. 'klein'?
Misschien zijn 'de vele mannen van tegenwoordig' wel te groot? ;-)
bouwmanjr
1.76m is niet lang, maar ja tegenwoordig zijn de mannen al gouw 1.80 of groter.
Maar ja dat zei zo.
Wat wel kan helpen, schoenen met dikke zool.
Maar ach we moeten allemaal de laagte in,we zijn in hoogmoed gevallen.
Mocht het je maar op de knieen brengen.
Dan zijn we op de juiste plaats.

dit geld ook voor ondergetekende!!
M71
Wat mooi bouwmanjr, moest denken aan mijn oom die een jaar geleden overleden is. Hij zei altijd: blijf maar laag bij de grond, dat is het beste plekje.
Maar goed, dat is wat anders dan je je een uitzondering voelen in je omgeving, in dit geval w.b. je lengte. Ik hoop dat je lengte accepteert, je zult het er toch mee moeten doen! Het is meer iets wat je zef voelt dan dat een ander er zo tegenaan kijkt: ik heb nog nooit gedacht over een man: tjoh die is ook niet groot.....
Probeer om er niet LANGER een punt van te maken ;-).
Sammie2016
1,76 m. is LANG niet slecht. KORT en goed gezegd "wees er blij mee". Ik ben ook 1,76, vaak idd de kleinste in de groepen waar ik was (maar LANG niet alle groepen hoor).
Ik was ook wel 1 van de snelste (hoef niet veel mee te slepen ha ha) en heb zelfs in het Nederlandse selectie Honkbal meegespeeld.

Dus wees tevreden en verheugd over het cadeau dat de ware God je hebt gegeven.
Ansonmus
M'n moeder zei altijd "Klein maar dapper". Man, 1,65m 35jr :)
't is wat kort maar je mag vanaf 1,62m straaljagerpiloot worden!