Shincheonji-kerk uit Zuid-Korea

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Graag zou ik een antwoord ontvangen wat de leer inhoud van de Shincheonji uit Zuid-Korea. Deze kerk is ook vertegenwoordigd in Nederland. Ik weet niet of we wel van een kerk kunnen spreken of een sekte.

Antwoord

Onze panelleden kennen deze organisatie niet. Wellicht kun je deze vraag voorleggen aan de voorganger van de reformatorische koreaanse kerk in Rotterdam. Meer info via ir. C. S. Kwak: cskwak85@gmail.com

2 reacties
hans0166
ben er vrij zeker van dat als je google, bing of een andere zoekmachine gebruikt veel sneller een antwoord vindt.
henkie
Wat zorgt er voor dat je denkt dat de vraagsteller en de redactie dat nog niet hebben gedaan, Hans?