Al de werken van Erskine

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Als ik op internet zoek naar “Al de werken van Erskine”, vind ik series van 20 delen en series van 12 delen. Wat is het verschil?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Misschien is het een goed idee om dit zelf direct aan de uitgever te vragen.

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

2 reacties
JohannesHermanus
Zo ver ik het kan bekijken bestaat de 12 delige serie uit een selectie van zijn werken, te weten; de delen die in de 18e en 19e eeuw in 12 delen onder de serienaam 'De Schatkamer' zijn uitgegeven met diverse voorredes van Theodorus van der Groe.

De 20 delige serie bestaat uit al zijn werken.
Jeremiah
De 20delige serie bevat idd de 12delen van de oringinele schatkamerserie plus nog een aantal extra preken. De delen 19 en 20 zijn levensbeschrijvingen.