Henricus Groenewegen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wie was Henricus Groenewegen en wat leerde hij?

Antwoord

Terug in de tijd

In bepaalde kerken wordt geleerd dat er standen zijn in het genadeleven. Wat wordt hiermee precies bedoeld en hoever moeten we hierin gaan als we de bijbel er op naslaan?
Ik ben een jonge vrouw met een leuke baan en veel contacten die zich over het algemeen heel gelukkig voelt. Toch zit ik met een probleem, waar ik moeilijk over praat. Het houdt me wel erg bezig, zeker...
Eerlijk gezegd schrok ik wel erg van uw antwoord. U schreef dat het wel eens voorkomt dat een jongen door een probleem met de testikels niet in de puberteit komt. Daardoor zou hij ook nooit kinderen k...