Oraal

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat zegt de Bijbel over orale seks?

Antwoord

Zie de tag 'oraal'.

Terug in de tijd

Ik heb een paar maanden verkering gehad met een lieve jongen. Doordat ik me vreselijk zorgen maakte over de twijfels van zijn kant, was ik vreselijk bezorgd en kon niet van de verkering genieten. Hier...
Soms heb ik geweldige krampen aan of op mijn borstbeen, in verticale richting tussen mijn borsten. Meestal gebeurt dat op bed, tijdens mijn slaap. Als ik van de pijn wakker word, kan ik me niet bewege...
2 reacties
Aankomende zaterdag ga ik naar de musical “De tweede tafel”. Dat is een afstudeeropdracht van een vriendin van mij, van de CHE i.s.m. de HGJB. Wat inhoud betreft weet ik nog niet wat ik er van moet de...