DL en de HC

Redactie Refoweb | Geen reacties | 09-03-2016| 13:16

Vraag

Waarom schaffen we de Dordtse Leerregels en de HC niet af? Het is toch veel beter dat we vanuit de Bijbel lezen en zo ook het evangelie kunnen uitdragen? Ik snap dat het een toevoeging kan zijn, maar dit is niet nodig, zeer zeker niet in deze tijd.


Antwoord

Lees meer artikelen over:

Dordtse leerregelsHeidelberger Catechismus

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2818 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Nooit een relatie gehad

Ik ben een vrouw van eind 20 en heb nog nooit een relatie gehad. Ik red me prima zonder man, maar zou wel graag een relatie willen. Ik voel de behoefte aan liefde en intimiteit met een man steeds ster...
4 reacties
08-03-2012

Ik word bij het minste geringste erg rood. Ik krijg al een rood hoofd als ik denk dat ik rood word. Hoe kan ik hier vanaf komen?

Ik word bij het minste geringste erg rood. Ik krijg al een rood hoofd als ik denk dat ik rood word. Hoe kan ik hier vanaf komen?
Geen reacties
08-03-2007

Leven is puinhoop

Ik ben een meisje van 19 jaar en heb 3,5 jaar verkering met een hele lieve jongen. Vroeger toen ik 8-9 jaar was ben ik misbruikt door mijn broer van ruim 16. Het gekke is: ik heb er nooit zo'n last va...
Geen reacties
08-03-2007
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag