Man ziek thuis door werk

Reformatorische Maatschappelijke Unie / Geen reacties

Vraag

Mijn man zit al drie jaar thuis met psychische problemen. Hij was leraar in Tunesië, kwam naar Nederland en is bij een betonfabriek gaan werken. Na twaalf jaar kreeg hij een conflict. Hij is daar geslagen, gewond geraakt en moest verzorgd worden door een dokter. Wij hebben geen aangifte gedaan. Nu zit hij al drie jaar ziek thuis. Wat kunnen we nog doen?

Antwoord

Mijn advies is dat u uw situatie voorlegt aan een letselschadespecialist. U zou contact kunnen opnemen met LetsHelp 0318-531797 of met andere letselschadespecialisten. Een letselschadespecialist kan u het beste adviseren of er nog mogelijkheden in uw situatie zijn. Bent u lid van de RMU, CGMV, PCOB, NPV of HIP dan kunt u voordelig gebruikmaken van Letshelp.

Hartelijke groeten,

Jannie van der Mark,
Juridisch medewerker RMU

Tags in dit artikel:

juridischwerkloosheid