Oud Ger. Gem versus Ger. Gem.

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat is het verschil tussen Oud Ger. Gem en Ger. Gem.?

Antwoord

Terug in de tijd

Ik ben van huis uit Hervormd. Al sinds enige tijd voel ik mij in de kerk niet meer thuis. Ik heb van alles geprobeerd: naar een andere kerk (wel NH), gesprek met de dominee, gesprekken met vrienden en...
3 reacties
Het heeft kennelijk geen zin te vechten tegen een seksuele zonde. Ik doe het toch steeds weer. Toch?
1 reactie
Ik ben een orthodox christen van 27 jaar. Mijn leven is wat anders gelopen dan ik gehoopt had. Op mijn 16e kreeg ik een depressie, wat uitliep op een bipolaire stoornis (manisch-depressief). Op mijn 2...