Gewoonten in een baptistengemeente

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Wat zijn de gewoonten in een baptistengemeente?

Wat zijn de verschillen tussen een behoudende Baptisten gemeente en de Gereformeerde Gemeenten?

Antwoord

Zie voor het antwoord de tag 'Baptisme' en het artikel 'Baptisten in Nederland'.

Voor de Gereformeerde Gemeente zie de betreffende tag, hun website of Wikipedia.

Lees meer artikelen over:

baptisme
1 reactie
aaapje
Het ds. G.H. Kerstencentrum heeft er zeer recent een interessante folder over uitgegeven.
Ik denk wel dat je die op zou kunnen vragen.
Zie voor contactgegevens de site www.koc.nu
Het is een folder van vier pagina's dus niet mogelijk om die hier te delen.