Kinderwens en overbevolking

Redactie Refoweb | Geen reacties | 24-10-2015| 10:04

Vraag

Hoe moet ik aankijken tegen kinderwens, grote gezinnen en de maatschappelijke problematiek zoals dat de wereld overbevolkt raakt en uitgeput?


Antwoord

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2824 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Ds Pieters. In de Catechisant van oktober lees ik dat ik remonstrants denk (...) Hopen op Gods beloften is toch niet remonstrants?

Ds Pieters. In de Catechisant van oktober lees ik dat ik remonstrants denk. Ik ben hier van geschrokken. U stelt daar dat het een remonstrantse gedachte is dat Gods genade ons te hulp zal komen als hi...
Geen reacties
23-10-2006

Bijbel in Gewone Taal

Graag zou ik een vraag willen stellen aan de GBS en aan het bestuur van de HSV. Wat is uw mening over de "Bijbel in Gewone Taal" (BGT), die pasgeleden is uitgekomen?
Geen reacties
23-10-2014

Aan een Ger. Gem.-dominee. Ik worstel enorm met het volgende: Hoeveel accent moet de onmogelijkheid van zalig worden krijgen tegenover het accent van de mogelijkheid van zalig worden? (...)

Aan een Ger. Gem.-dominee. Ik worstel enorm met het volgende: Hoeveel accent moet de onmogelijkheid van zalig worden krijgen tegenover het accent van de mogelijkheid van zalig worden? Dit n.a.v. een e...
Geen reacties
23-10-2008
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag