Ik hoor stemmen

F.J. Bijzet / 6 reacties

Vraag

Ik heb het erg zwaar... Ik wil zo graag, maar ik hoor stemmen. Stemmen die me steeds meer en meer beginnen over te nemen. Ik ben bijna alle controle kwijt en dit is een van de laatste stukjes kracht die ik nog naar boven kan halen. Ik heb bijna geen controle over mijn acties. Help mij.

Antwoord

Beste vragensteller,

Soms krijg ik vragen waarbij ik even niet weet wat ik voor antwoord moet schrijven, omdat het vragen zijn waaruit een diepe nood klinken. Een diepe nood die ik niet weg kan nemen met een goede reactie. Je schrijft in een paar regels dat je het heel zwaar hebt en ik voel dat aan alles wat je schrijft. Je hoort stemmen die langzaam maar zeker de overhand krijgen en roept om hulp, en die heb je zeker nodig.

Het eerste waar ik aan denk bij wat je schrijft is dat je professionele hulp nodig hebt. Want als je stemmen hoort die erger worden dan red je het alleen niet. En de beste manier die ik ken is om dan naar je eigen huisarts te gaan. Die weet de weg in jouw regio en kan je op weg helpen naar een goede hulpverlener. Die kan in een gesprek ook met je kijken wat er precies aan de hand is en nodig is.

Als je mensen om je heen hebt, vraag hen dan ook om je te helpen, te steunen. Draag het niet alleen. Ik hoop en bid dat je je ook aan De HEERE vast kunt houden. Dat Hij je steunt en kracht geeft. Dat je mag geloven dat Hij je nooit los laat. Ik bid in ieder geval dat Hij er voor je zal zijn en dat je goede hulp vindt, want dat zou ik je zeker aanraden.

Ferdinand Bijzet

6 reacties
Rkapitein
Vriend stuur mij een email,
Ik wil je graag helpen op de weg naar bevrijding van deze occulte macht.

Samen op weg naar Jezus Christus.

1joh 3:8b
"Want hiertoe is de Zoon van God geopenbaard opdat Hij de werken van de duisternis verbreken zal"

Rkapitein@live.nl
Samanthi
@Rkapitein
Je maakt het de vragensteller/ster nog moeilijker dan die het al heeft, hoe weet je dat het een occulte belasting is? Er wordt niet genoemd dat Hij of Zij zicht met occulte zaken heeft beziggehouden.
Wees een btje voorzichtig met je leerstellingen, stemmen horen, stemmen die je overnemen kunnen bij een ziektebeeld horen die je weg kan krijgen met medicatie of therapie, nou de duivel kun je niet wegjagen met een pilletje.
Ziek is ziek en occult is occult, dat moet je scheiden van elkaar.
Rkapitein
@Samanthi,

Als iets word geaccepteerd in de maatschappij, door het een benaming te geven. Wil dat niet zeggen dat het normaal is en voor kan komen.

Een mens zonde Christus, zonder het evangelie is van nature..
Gebonden, vijand van God, hater van God, en blind voor het evangelie.

Zodra het licht van het Evangelie opgaat in het hart.
Verdwijnt de duisternis die het hart bezet.

Heel nederland is bezet door demonen die in en uitgaan,
Misschien zie je het niet, maar de duisternis gaat rond over de straten in nederland.

Haat en nijd, diefstal, leugen, overspel, lust, geest van pornografie, moord, satan worshipping, jaloezie, ziekte, besmettingen, onenigheid, winden van leer.

Dit zijn geen vruchten van de Geest van God, maar van de overste der wereld en de overheden en machten in de lucht..

Laat je niks wijs maken door de maatschappij door iemand een tablet te geven en een stempel, dan is het nog de zielsekracht die hier werkt.

Kan allemaal goed zijn, en allemaal helpen.

Maar onze strijd hier op aarde is niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden en machten in de lucht,
In efeze 6 lees je erover,

In 2 korinthe 10 vanaf vers 3 lees je ook over de strijd.
En de wapens die we hebben gekregen, (gebed)

Broer of zus, het is geen fake..
Het is realtime oorlog

En hoe je het ook benoemd.
Het woord moet zijn werk doen, en de Geest zal je in al de waarheid leren.
Dan zul je steeds meer zien van het strijdtoneel wat er nou percies aan de hand is.

Niet dat dat belangrijk is.
Christus is het belangrijkste en je leven dicht bij Hem.
De rest word je toegeworpen.
Toegeworpen..

Groet en zegen
Samanthi
@Rkaptein
Ik zie de boze machten in de lucht heel goed om me heen, maar ik zie eveneens ziekten, psychische ziekten, ik weet van iemand die bezet is door demonen, daar helpen geen medicijnen terwijl bij zieken dit wel helpt, je moet het onderscheiden, als je zich verdiept in je medemens zal je dat zien.
Ik heb jaren in de Psychiatrie gewerkt en duidelijk verschil gezien tussen ziek zijn of bezeten zijn.
Je kunt echt niet zomaar iets roepen als je de persoon niet kent.
Samanthi
@Rkaptein

We zijn idd allemaal de duivel toegevallen, we leven buiten het paradijs, alle zonden die jij noemde leven in mijn en jou hart, ook na je bekering zal dat een dagelijkse strijd zijn.
Rkapitein
Het is zoals het staat in de bijbel, wat de wetenschap ook claimt te weten.
En de psychiatrie duid te kunnen bereiken.
Verder ga ik hier niet op in.

En wat betreft dat de zonde leeft in ons hart, en na de bekering nog werkt in ons vlees, helemaal gelijk.

Mooi dat romeinen 8 spreekt over de overwinning op het vlees,
Dat als wij wandelen door de Geest we de begeerten van het vlees niet zullen volbrengen.

Groet en zegen