Maagd

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat is geen maagd meer zijn?

Antwoord

Lees meer artikelen over:

maagd

Terug in de tijd

Kun je belijdenis doen in een gemeente ook al ben je het niet eens met wat daar geleerd wordt? Met andere woorden: kun je belijdenis doen als je moeite hebt met de leer en sommige delen van de grondsl...
12 reacties
Ben zelf getrouwd geweest, maar mijn vrouw heeft ons huwelijk beëindigd. Nu heb ik iemand leren kennen die van de Gereformeerde Gemeente is. De klik is enorm, maar er spelen de volgende zaken. Ik zelf...
7 reacties
Aan een medewerker aan de Herziene Statenvertaling, Zo rondom Pasen ben ik al lezend op een vraag over de Herziene Statenvertaling (HSV) gekomen. We lazen in de kerk de geschiedenis van Pasen uit het ...