Pabo-opleiding

J.M. Strijbis / Geen reacties

Vraag

Ik wil dolgraag een Pabo-opleiding gaan doen, maar wel een christelijke. Het liefst afstandsonderwijs, maar dat is er niet. Is het een idee dat ik via NCOI of LOI m'n Pabo diploma ga halen en vervolgens ergens een of andere aanvulling kan doen om toch op een christelijke basisschool te kunnen gaan werken?

Antwoord

Christelijk afstandsonderwijs bestaat niet echt. Een Pabo is in mijn ogen alleen heel zinvol als je praktijknabij opgeleid wordt. Er bestaat ook een deeltijdpabo in Gouda.

Is dat niet passend bij jou?

J. M. Strijbis

Lees meer artikelen over:

studiekeuze