Bekeringsgeschiedenissen van vrouwen

Ds. J.A. Mol | Geen reacties | 11-02-2015| 11:40

Vraag

Hoe komt het dat er meer bekeringsgeschiedenissen zijn van vrouwen dan van mannen?


Antwoord

Beste vriend(in),

Mijn vraag zou zijn: waar haal je die gedachte vandaan? Het is mij niet bekend dat er meer bekeringsgeschiedenissen zijn van vrouwen dan van mannen. Wellicht dat het zo is, en dan zou ik de verklaring zoeken in de verschillen tussen karakters van mannen en vrouwen. Zou er trouwens van jou een bekeringsgeschiedenis geschreven kunnen worden? Niet om daar de bekeerde man of vrouw mee te worden, maar om te laten zien hoe goed de Heere is voor zo één als jij bent!

Met hartelijke groet,
Kand. J. A. Mol

Lees meer artikelen over:

bekeringsweg

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Ds. J.A. Mol

  • Geboortedatum:
    19-10-1972
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Harskamp
  • Status:
    Actief
77 artikelen
Ds. J.A. Mol

Bijzonderheden:

Bekijk ook:


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Wanneer is trouwpartner gelovig genoeg?

Wanneer is een partner ‘gelovig genoeg’ om er mee te trouwen? Er zijn al heel veel vragen gesteld over relaties met ongelovigen maar volgens mij nog niet vanuit het idee dat iemand die naar de kerk ga...
1 reactie
11-02-2022

Wanneer ik mijn schouders beweeg, kraken alle botten in mijn schouders. Wanneer mijn vriend me stevig tegen hem aandrukt, kraken alle wervels in mijn rug! Wat is dit?

Wanneer ik mijn schouders beweeg, kraken alle botten in mijn schouders. Wanneer mijn vriend me stevig tegen hem aandrukt, kraken alle wervels in mijn rug! Wat is dit?
Geen reacties
11-02-2008

(...) Op het laatst wist ik geen uitweg meer en heb ik de relatie verbroken, ook al hield ik heel veel van haar, maar het moest wel want er was gewoon geen sprake meer van een gezonde relatie. (...)

Ik ben een jongen van in de twintig. Ik heb drie jaar een relatie gehad met een meisje dat heel veel problemen had. Ik heb drie jaar lang alle liefde gegeven wat ik kon. Ik heb alles opgegeven voor ha...
Geen reacties
11-02-2008
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag