Chatten

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Is er een chat voor reformatorische gezindte? Niet voor dating-doeleinden. Maar ik vind het erg lastig (hoe graag ik het soms ook wil) om met personen om mij heen over de strijd tegen de zonden, Gods grote genade en andere onderwerpen te praten.

Antwoord

Een chat is wel erg 2001 ;-) We hebben echter een forum waar je hierover met elkaar van gedachten kunt wisselen, waarbij het ook mogelijk is om elkaar persoonlijke berichten te sturen.

1 reactie
mluther
Ik wil niet vervelend doen, maar een forum is ook niet zo nieuw meer... De eerste forum software ontstond al in 1994.