Gezin compleet

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Ben een vrouw van 41 jaar. Heb vier kinderen in de leeftijd van 5 t/m 14 jaar. Zeker sinds de geboorte van onze jongste vind ik het heel druk en heb ik in principe besloten om het bij deze vier te laten. Maar ik vraag me wel eens af, mag ik dit (in bijbels opzicht) wel denken? Mag ik zelf bepalen wanneer ons gezin ‘compleet’ is?

Antwoord

2 reacties
juni
tja, u bent al op leeftijd.
k,zou me niet druk maken,om een zwangerschap.
als ik u was.

lijkt me onnodige zorg geven.

u vind het nu druk,dat kan.

stel dat u zwanger raakt,ach,dat merk je niet eens in alle drukte.
je groeit erin en je groeit eruit.

Zij hand is toch niet verkort? dat Hij u er niet door zal helpen?

tante Lies was bijna 50
dacht de overgang,dacht de dr. ook.

er kwam een wolk van een dochter,met allemaal blonde krulletjes.
een prima bevalling,en ze werd er zo goed doorgeholpen,alsof ze 20 was!!!

had niemand gedacht.

maar e Heere wist van haar af!

gun ik u ook hoor
Catherine
Lieve moeder, wat vindt de vader hiervan?