Uit elkaar groeien

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Waaraan merk ik dat onze relatie niet meer goed is? Ikzelf heb het idee dat we uit elkaar groeien omdat ik merk dat wij druk zijn en weinig tot geen leuke dingen meer doen met elkaar. Praat ik mijzelf het aan of kan het echt zo zijn? Als we bij elkaar zijn ben ik heel verdrietig. Ook huil ik veel. Als ik op mijn werk of thuis ben voel ik mij goed, maar dan voel ik wel gemis en verlang er naar om bij elkaar te zijn.

Antwoord

Beste vraagsteller,

De vraag stellen is haar beantwoorden: tijd máken en leuke dingen gaan dóén. Iedere relatie vraagt om investering en onderhoud. De vraag is of beide partners dat wíllen! Zo ja, zoek dan ook samen naar mogelijkheden en uitdagingen waarvoor jullie voor willen gáán!

Marijke Rots