Staatsloterij

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik heb even een poosje zitten zoeken op deze site, maar heb het concrete antwoord nog niet gevonden. Mag je meespelen met bijvoorbeeld een Staatsloterij? Wat staat hier over in de Bijbel? Een ja of een nee? Stel dat je financieel wat krap zit, is dat geld toch (tussen grote haakjes) 'mooi' meegenomen. Ik hoop dat ik er duidelijkheid over krijg.

Antwoord

Misschien dat het helpt als je ons zoekprogramma gebruikt en zoekt op het woord “loterij” ;-)