Tip voor HSV

drs. L. B. C. Boot / Geen reacties

Vraag

Beste HSV, een correctie. Bij Hebr. 12:7 staat een doorverwijzing naar Gen: 27:36, dit is fout. Het moet zijn: Gen. 27:38. Andersom klopt hij wel. Verder heel erg bedankt voor jullie werk! Zet hem op!

Antwoord

Beste vraagsteller,

Hartelijk bedankt voor je opmerking. Je hebt gelijk. Ik heb de tekstverwijzing meteen gecorrigeerd, zodat bij de eerstvolgende herdruk wel de goede tekst staat afgedrukt. Ik zag ook dat deze tekst in de GBS-editie van de Statenvertaling verkeerd staat afgedrukt. Misschien kun je de GBS ook tippen?!

Deze tekstverwijzing zal als eerste gecorrigeerd staan in de tweede druk van de HSV-Jongerenbijbel. Die komt er heel binnenkort aan!

Hartelijke groet,
Ds. L. B. C. Boot