Tampongebruik

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Kan tampongebruik een meisje ontmaagden?

Antwoord

Zie voor het antwoord deze url.

Terug in de tijd

Ik heb deze vakantie een hele lieve jongen leren kennen. We geven heel veel om elkaar. Maar mijn ouders zijn er streng op tegen omdat deze jongen een getinte huidskleur heeft. We hebben het er heel er...
Graag wil ik aan u de volgende vraag stellen. Op de bijbelkring in onze wijk bespreken wij op dit moment het boek “Israëls twaalftal”. Nu met het bespreken van het hoofdstuk over Jozef wilden we u het...
Bij ons thuis is er altijd ruzie. Iedereen maakt met iedereen ruzie. Ik kan er niet meer tegen. Wat moet ik doen?