Traumageesten

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat zijn traumageesten?

Antwoord

Zie ons zoekprogramma.

Terug in de tijd

In 1 Korinthe 1:25 staat: “Want het dwaze van God is wijzer dan de mensen en het zwakke van God is sterker dan de mensen.” Wat wordt hiermee bedoeld? Het zwakke van God zie ik naar voren komen in Marc...
1 reactie
Wat is het verschil tussen een priester, een farizeeër en een schriftgeleerde in de nieuwtestamentische tijd?
Mijn vriend en ik hebben verschillende keren gemeenschap gehad, ik voel me er niet goed bij en wil liever wachten tot we trouwen/als we trouwen. De relatie is lastig, dus die zekerheid is er ook niet....