Ex houdt van beste vriendin

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Mijn ex houdt van mijn beste vriendin, maar ik hou nog steeds van hem. Wat moet ik doen?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Om de een of andere reden is uw ex, éx geworden. Weet u nog? Dat betekent volgens mij, dat hij inderdaad verliefd kan en mag worden op iemand anders. Als dat toevallig op uw beste vriendin is, kan dat voor u misschien moeilijk zijn, maar u dient op de een of andere manier uw houding tegenover beide mensen te bepalen. Nee, dat is niet gemakkelijk, wel noodzakelijk willen het niet straks twéé (verschillende) ex-relaties worden! Wellicht staat de vriendschap met vriendinlief behoorlijk onder druk, maar dat laat u -of uw vriendin, of alle drie de betrokkenen- gebeuren. Keuzes zíjn en wórden gemaakt, nietwaar?

U houdt nog steeds van uw ex? Tja, dat kan verkeren, maar dat neemt het feit nog niet weg dat die (huwelijks)relatie met hem beëindigd is.

Sterkte ermee!
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

verkering uit