Tepelpijn

drs. P. C. Hildering / 5 reacties

Vraag

Wat moet je doen tegen vlijmscherpe pijn in je tepel?

Antwoord

Deze vraag is moeilijk te beantwoorden in zijn algemeenheid. Het maakt namelijk uit of u man of vrouw bent en ook uw leeftijd doet er toe. Is er sprake van alleen een spontane pijn of is aanraking de trigger. Zit de pijn alleen in de tepel of straalt die uit in de borstkas. In het algemeen is paracetamol een optie of soms ook wel koude compressen. Voor meer specifieke opmerkingen, zijn meer gegevens nodig.

Drs. P. C. Hildering

Lees meer artikelen over:

borst(en)pijn
5 reacties
QuadCoreInside
Zucht...Gewoon naar de dokter gaan.
Gouwenaar
@QuadCorInside
Dit kost minder tijd... ;-)
Verder is je reactie me uit het hart gegrepen!
AHHK76
Ik had het tijdens borstvoedingperiode. Het was iets wat samen kan gaan met spruw bij de baby, een soort schimmelinfectie dus. Ik ging er mee naar de dokter en toen kreeg ik er wat voor/tegen. Ik hoefde me niet uit te kleden ;-)....
Catherine
Ongelooflijk he, sommige vragen. Alsof de huisarts een joekel van een drempel heeft.
arina29
of ga naar een psychiater