Bloedverlies

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben een vrouw van 29 en ben nu bijna drie jaar getrouwd. Vanwege extreem veel last van bloedverlies tijdens mijn pubertijd slikte ik de pil. Ik ben er nu anderhalf jaar mee gestopt. Sinds die tijd dat ik gestopt ben, ben ik veel minder ongesteld daar daarvoor. De laatste keer was ik amper ongesteld (drie inlegkruisjes), wel vijf dagen later dan ik normaal volgens de cyclus was. Nu hoopte ik dat ik zwanger was, maar dus toch wel een klein beetje bloedverlies. Nu was dit wel een behoorlijke teleurstelling voor mij dat ik denk niet zwanger te zijn. Moet ik me zorgen gaan maken? Wat kan de reden zijn?

Antwoord

Wat is je vraag precies? Waar zou je je zorgen over moeten maken? Over het beetje bloedverlies? Over het feit dat je steeds minder ongesteld bent. Over dat je vijf dagen later pas ongesteld werd? Of dat je nog steeds niet zwanger bent? Op al deze vragen is geen eenduidig antwoord te geven. Zie ook deze url. Voor meer informatie de subrubriek medisch, zoeken op menstruatie of zwangerschap.

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl