Uitzien naar smsje

C. M. Chr. Rots - de Weger / 5 reacties

Vraag

Ik ben verliefd. Of eigenlijk... ik zit steeds naar een smsje van hem uit te kijken. De persoon in kwestie heb ik nog nooit gezien, maar via een betrouwbare vriendin leren kennen en het klikt enorm goed tussen ons. Dit was heel wat maanden geleden. We wisten niet zeker wat we met elkaar aan moesten en hebben een tijdje geen contact gehad. De jongen kreeg verkering. Pas begonnen we weer te smsen en wist ik dat mijn gevoelens voor hem er nog steeds waren. Ik heb het idee dat hij zich ook tot mij aangetrokken voelt, gezien zijn smsjes. Mag ik hem nog blijven smsen ondanks dat hij al een relatie heeft en hopen dat hij voor mij kiest? En zo niet, hoe moet ik daar mee omgaan?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Wat een spannende tijd voor je! En nu moet je ook nog (lang?) wachten op mijn antwoord! Heeft hij al een berichtje gestuurd? Zo niet dan zou ik, geloof ik, er maar niet langer meer op wachten. Misschien is hij zo verliefd op die ander, dat hij aan jou niet meer denkt. Het heeft niet zoveel zin om aandacht te vragen als die er niet is, lijkt me. Je hebt hem tenslotte ook nog nooit gezien. Wellicht valt hij ook nog tegen 'in het echt'.

Sterkte, hoor!
Marijke Rots

5 reacties
meizje
Tuurlijk stop je met smsen als je weet dat hij verkering heeft.
Stel je voor dat je zelf verkering zou hebben en je vriend ging smsen met iemand die hij zelfs nog nooit gezien had... dat wil je toch niet?!
dkw
Sowieso SMS is geen goed middel, als je wat wilt spreek dan in het echt met elkaar af.
machiels
Hoe lang duurt het nog voor de aanhef van onze "diepste" vragen veranderd moet worden in "Lieve Ref"?
machiels
Vragensteller, zet eens twee klinkers in de afkorting SMS en je hebt een redelijk antwoord!
meribel
ik zie toch wel een gat in de markt voor de nieuwe website 'lieve Marijke' ;-)
waar mw Rots dit soort vragen gewoon beantwoord.
Ik lees ze graag hoor, haar antwoorden!