Alles voorbestemd

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Is echt alles voorbestemd?

Antwoord

Terug in de tijd

"Hetzij dan dat gijlieden eet, hetzij dat gij drinkt, hetzij dat gij iets anders doet, doet het al ter ere Gods" 1 Korinthiërs 11:24. Hoe breng ik deze bijbelse opdracht in praktijk? Moeilijk hoor! Mi...
Geacht panellid. Laatst had ik een gesprek met iemand over porno. Deze persoon vindt dat alle zonden even groot zijn voor God. Bij het kijken naar porno overtreedt je één van Gods geboden. Dat is hetz...
5 reacties
In Exodus 26 wordt gesproken over het dekkleed van de tabernakel, wat van zeekoeienhuiden (HSV) gemaakt moest worden. Waarom zou de Heere dit materiaal bepaald hebben? Werd dit meer gebruikt als dekze...