Voorlopig nog geen relatie

C. M. Chr. Rots - de Weger / 1 reactie

Vraag

Als een meisje voorlopig nog geen relatie wil, en je gaat wel met elkaar om, betekent dit een afwijzing, of twijfel, of de kat uit de boom kijken?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Als een meisje voorlopig nog geen relatie wil kan dat vele oorzaken hebben. Misschien is ze er gewoon nog niet aan toe. Of voelt ze zich te jong. Of wil ze zich eerst kunnen concentreren op haar studie. Of 'mag' ze van 'thuis' (nog) niet. Of heeft ze negatieve ervaringen opgedaan. Of heeft ze veel te verwerken gekregen in haar (jonge) leven. Of gaat het om een combinatie van factoren. Weet je, het kán met jou te maken hebben, maar zie je ook dat dat hoeft niet?

Het beste kun je rechtstreeks aan haar vragen wat de oorzaak is. Jullie gaan immers al wel met elkaar om? Sterkte ermee, hoor! Laat nog maar eens horen wat zij tegen je gezegd heeft!

Marijke Rots

Tags in dit artikel:

vriendschap
1 reactie
Lieenx
Dat betekent dat wij graag nog een poosje single willen zijn, omdat dat gewoon een heul fijn leventje is :)