Wachtlijst seksuoloog

Eleos / 1 reactie

Vraag

Aan iemand van Eleos. Hoelang is de wachtlijst voor een bezoek aan de seksuoloog?

Antwoord

Hulp vragen bij seksuele problemen kan via een verwijzing door de huisarts of een andere hulpverlenende instantie. Ook een ambtsdrager kan een gemeentelid voor hulpverlening aanmelden, maar er is tevens een verwijzing door de huisarts noodzakelijk. Van de verwijzer kun je vernemen hoe lang de wachtlijst is. Daarin kan ik verder niets voor je betekenen.

Voor meer informatie verwijs ik je naar onze website.

Vivia Verloop, Eleos

Lees meer artikelen over:

seksualiteit in het huwelijk
1 reactie
Roozemond
Per ziekenhuis verschillend denk ik.
In Capelle a/d IJssel was geen wachtlijst.
Zelf bellen, dan weet je het heel vlug.
Suc6!