Haar wegscheren

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mag je als meisje op bepaalde plaatsen je haar wegscheren? Maakt de plek nog uit? Bijvoorbeeld oksels of bikinilijn?

Antwoord

Je hebt de taak je lichaam te verzorgen. Net zo als een man zich iedere morgen scheert, kan het zijn dat je als vrouw je oksels of bikinilijn scheert. Dat valt onder de verzorging van het lichaam en dat is goed.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

beharing