Ouders willen dat zelfbevrediging stopt

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik zit met een probleempje. Ik doe aan zelfbevrediging, maar nu zijn mijn ouders daar achter gekomen en die zeggen dat ik daar mee moet stoppen. maar dat wil ik ECHT NIET! Wat moet ik doen?

Antwoord

Als je het echt niet wilt, dan zal ik er ook niet veel aan kunnen doen. Misschien is het toch goed om over dit onderwerp eens te willen nadenken. De seksualiteit is er niet voor bedoeld om op je eentje te beleven, maar het is juist de bedoeling om dat als man en vrouw samen te beleven in een huwelijksrelatie en dat moet je ook voor ogen willen houden.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

zelfbevrediging