Wakker door een opwindend gevoel

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben een meisje van 18. Soms word ik 's nachts wel eens half wakker door een opwindend gevoel, net of ik mezelf met de hand bevredigd heb, terwijl ik niks doe. Hoe kan dat?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

In de tienerjaren krijg je ook heel persoonlijk met seksuele gevoelens en verlangens te maken en dat zijn best hevige gevoelens. En dat werkt dan vaak door in je dromen. En dat kan dan ook met opwindende seksuele gevoelens gepaard gaan. Het is bekend dat vrouwen in hun dromen een orgasme kunnen ervaren en dat ze dan die spiertrekkingen echt ook voelen. Vandaar dat jij ook schrijft: "net alsof ik mezelf met de hand bevredigd heb.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

orgasme